• Energibar |

13 Kommentarer
    Av   Rita - - 20. januar 2010

Noen som har prøvd energibar som alternativ til sjokolade. og hvilke ?

• Special K energibaren er faktisk veldig god.

Lagt til 21.01.2010 Av Hannah Gabriella
  • Hvis jeg har veldig, veldig lyst på noe kjøper jeg aldri lenger ett alternativ. Dette er fordi jeg ikke klarer å få tilfredsstilt det behovet jeg har med alternativer når det kommer til søtsaker. Jeg velger heller en mindre mengde og koser meg med det :) Har jeg lyst på melkesjokolade, kan jeg kjøpe det, men ikke en stor plate, jeg nøyer meg med en liten eventyrsjokolade.Har prøvd noen energibarer, men disse er ofte måltidserstattninger og inneholder derfor kcal tilsvarende. For meg ble det til at jeg fortsatt hadde lyst på DEN sjokoladen, også etter jeg hadde valgt det tilsvarende. Men hvis det er noen andre som vet om en energibar som både er et måltid, og samtidig kan styre søtsuget er jeg åpen for forslag:)

Lagt til 24.01.2010 Av Ingrid
  • Hei! har hørt en går opp i vekt hvis man spiser nutrilett sine produkter for så å slutte med dem. spis heller en appelsin. rema har veldig gode appelsiner nå:D

Lagt til 24.01.2010 Av Rachel Marlen
  • har hørt at energibarer barer er tull, og fulle i sukker og karbo og kalorier. Spis en banan! den er et "must" etter trening!

Lagt til 25.01.2010 Av Elise Katrin
  • Har prøvd Nutrilett Brownies, men de var alt for gode!

Lagt til 26.01.2010 Av Lisbeth
Previous 1 2 3 Next 
Legg til en kommentar